مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با تاکید بر لزوم کاهش استفاده از خودروهای شخصی بهمنظور کاهش آلودگی هوا گفت: «این مهم تنها زمانی محقق میشود که بتوانیم جایگزین مناسبی به نام توسعه حملونقل عمومی را در اختیار داشته باشیم زیرا تا زمانی که حملونقل عمومی توسعه پیدا نکند، توصیه صرف به کاهش استفاده از خودروهای شخصی، نتیجه مثبتی به همراه نخواهد داشت.»
سید وحید حسینی با اشاره به طرح ورود موتورسیکلتهای برقی به تهران، اظهار کرد: «هماکنون یکی از مهمترین معضلات شهری، تردد موتورسیکلتهای بنزینی است که ۲۵ درصد از آلودگی هوا و ۴۹ درصد از آلودگی صوتی تهران ناشی از تردد این نوع از موتورسیکلتهاست. از همین رو هرگونه اقدام اجرایی که در خصوص جایگزینی موتورسیکلتهای برقی انجام شود، بهنوعی در کاهش آلودگی هوا و صدا موثر است. از همین رو طرح ورود موتورسیکلتهای برقی بهعنوان وسیله نقلیه پاک در دستور کار مدیریت شهری قرارگرفته تا میزان آلودگیهای زیستمحیطی در تهران کاهش یابد.»
به گفته مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران توسعه حملونقل عمومی با رویکرد حملونقل پاک در تهران یکی از سیاستهای قطعی مدیریت شهری است، البته انتظار میرود دولت نیز در این جهت مدیریت شهری تهران را موردحمایت جدی قرار دهد. چراکه پرداخت مطالبات مدیریت شهری تهران درزمینه توسعه حملونقل عمومی که در دورههای گذشته نادیده گرفتهشده میتواند توسعه حملونقل عمومی را باقوت و قدرت موردحمایت قرار دهد.
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با تاکید بر لزوم کاهش استفاده از خودروهای شخصی بهمنظور کاهش آلودگی هوا گفت: «این مهم تنها زمانی محقق میشود که بتوانیم جایگزین مناسبی به نام توسعه حملونقل عمومی را در اختیار داشته باشیم زیرا تا زمانی که حملونقل عمومی توسعه پیدا نکند، توصیه صرف به کاهش استفاده از خودروهای شخصی، نتیجه مثبتی به همراه نخواهد داشت.»
سید وحید حسینی با اشاره به طرح ورود موتورسیکلتهای برقی به تهران، اظهار کرد: «هماکنون یکی از مهمترین معضلات شهری، تردد موتورسیکلتهای بنزینی است که ۲۵ درصد از آلودگی هوا و ۴۹ درصد از آلودگی صوتی تهران ناشی از تردد این نوع از موتورسیکلتهاست. از همین رو هرگونه اقدام اجرایی که در خصوص جایگزینی موتورسیکلتهای برقی انجام شود، بهنوعی در کاهش آلودگی هوا و صدا موثر است. از همین رو طرح ورود موتورسیکلتهای برقی بهعنوان وسیله نقلیه پاک در دستور کار مدیریت شهری قرارگرفته تا میزان آلودگیهای زیستمحیطی در تهران کاهش یابد.»
به گفته مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران توسعه حملونقل عمومی با رویکرد حملونقل پاک در تهران یکی از سیاستهای قطعی مدیریت شهری است، البته انتظار میرود دولت نیز در این جهت مدیریت شهری تهران را موردحمایت جدی قرار دهد. چراکه پرداخت مطالبات مدیریت شهری تهران درزمینه توسعه حملونقل عمومی که در دورههای گذشته نادیده گرفتهشده میتواند توسعه حملونقل عمومی را باقوت و قدرت موردحمایت قرار دهد.